Weekmenu #5


 Hoe ging het met het vorige weekmenu? Maandag waren we allebei moe en hadden ook nog eens weinig trek om te eten. Het werd dus een broodje later op de avond. De gevulde kip schoof dus een dagje op. Het recept dat ik uit probeerde was heel lekker, dus dat plaats ik nog wel een keer op het blog. Woensdag kwamen Jongste en Kleine Meid, dat is niet in te plannen in het menu omdat haar rooster nogal varieert en er steeds op het laatste moment iets kan veranderen. Kleine Meid wilde opa pannenkoeken geven en opa zegt daar nooit nee tegen, dus dat gebeurde. Zelf houdt ze natuurlijk helemaal niet van pannenkoeken. De soep schoof op naar gisteren. Lief vond heb heerlijk, en voor mij kon hij er ook wel mee door, dus die komt wel vaker op het menu.

De risotto wordt dus vandaag klaar gemaakt. Zaterdag ben ik de hele dag weg, dus dan eten we heel makkelijk hamburgers. Maandag maak ik dan het restant van de hamburgerbroodjes op met zalmburgers en krijgt Lief een pizza, want die houdt niet van zalm.
vrijdag
risotto
zaterdag
Hamburgers, salade
zondag
aardappelen, prei, slavink
maandag
pizza/ broodje zalmburger, salade
dinsdag
stamppot rauwe andijvie
woensdag
eten we niet thuis
donderdag
macaroni carbonara



0 reacties:

Een reactie plaatsen