Thuis heb ik nog een foto, van heel lang geleden...



Nadat ik alles wat hier nog in de kast lag...


...eruit had getrokken. En ik met het eerste het beste doosje naar de warmere kamer trok om het uit te zoeken, verloor ik mij in de inhoud.

Foto's van heel lang geleden zelfs twee babyfoto's, het trouwboekje van mijn ouders, tekenschriftjes van de lagere school, een gedicht dat mijn vader voor mijn moeder schreef, mijn geboorte tegel, een briefje van de verloskundige, een moederdagcadeautje, verzamelplaatjes en meer.


Het poëzieversje  dat oma zelf schreef


De tekening waar ik een tien min voor kreeg, bijna alle anderen kregen een tien op deze en een scheve pudding na, die kreeg een negen. Wat zou ik gedaan hebben of nagelaten  om die 'min' te verdienen.


En de verzamelplaatjes van N.V de Faam uit Breda.
Ik heb ze allemaal.
Het album heb ik ook, maar of ik vind de plaatjes en kan het album niet vinden of het is andersom.
Ik ga nu maar onthouden waar ik die plaatjes ga laten, want als ik zo door ga, kom ik het album vast ook wel tegen.

Dit mag natuurlijk niet weg. En ik weet er komen nog meer van deze doosjes. Ik geef mezelf gewoon de tijd.




4 reacties:

Trudy zei

Da´s nou wel net een valkuil, zulke kastjes waar je je helemaal in kan verliezen.... Maar wel leuk blogjesvoer!!

Puck zei

OOo, dit zijn kastjes waar je wel een tijdje zoet mee bent inderdaad. Maar ooo, zooo leuk om te bekijken. Gewoon bij elk bakkie leut een stukje doos en daarna gelijk weer verder met de rest van het kastje...

Floriene zei

Ik heb er van de week zelfs een mandje in omgekeerd omdat ik dat mandje ergens anders voor wilde gebruiken.

Het gehaakte sprookjesland. zei

Ha foto's! Ja dat zijn de meest ingewikkelde kastjes, die met mooie herinneringen erin.

Succes!
Nelleke (kastje-per-dag)

Een reactie plaatsen