Poppetje gezien.... kastje dicht.


Eindelijk is het bakbeest waar ik zo tegen opzag klaar. Het was een heel karwei omdat er van veel spullen afscheid genomen moest worden. Dingen die alleen maar bewaard werden voor wat als en je weet maar nooit. Als 'wat als en je weet maar nooit' aan de deur komen kloppen dan zoek ik wel een andere oplossing.


De kast ruimde ik dus vol met veel spullen die van elders kwamen, maar eerst moest ik van mezelf de bende die uit de kast kwam verwerken, voor ik mocht gaan inrichten. Ik ben er tevreden over, er is nog plaats om het één en ander op te bergen en ook de plek waar nu de gordijnen to be liggen komt ooit leeg.
Dat was het dus op naar een nieuw project. Poppetje gezien, kastje dicht.


Dit is dan zo'n nieuw project dat ik even tussendoor doe, ik heb de stapel met kooktijdschriften al behoorlijk gereduceerd tot wat recepten in een mandje. Een paar keer per week ga ik daar mijn inspiratie uithalen voor de dagelijkse maaltijd. En als het goed bevallen is verdwijnt het recept in een kooklogboek. Een beetje leuk gedecoreerd zodat het echt leuk wordt om daarin te bladeren.

6 reacties:

Jolanda zei

Bijna zonde nu, om de kast dicht te doen. Het ziet er wel supernetjes uit!
Dat met die recepten doe ik ook zo, maar omdat ik meestal maar 1 of 1 nieuwe dingen per week uitprobeer heb ik nog wel een hele knipselmap vol. Nou ja, vervelen doe ik me niet.

Ela zei

Inderdaad, ziet werkelijk gaaf uit.

MamaWerkt zei

Keurige kast hoor! en ook een goed idee van de recepten.

BROCANTERIE DERDIJK zei

Dit project is helemaal geslaagd, het ziet er super netjes uit :) !

Groetjes,
Esther

Puck zei

Je boekenkast is helemaal netjes. Ik komt ook geregeld wat als... en je weet maar nooit rommeltjes tegen. De ene keer zwiep ik het zo weg en de andere keer zit ik te mutsen. Maar ik merk ook dat bij het langslopen van de gedane kastjes ik er inmiddels ook spulletjes heb uitgevist die ik nog steeds niet heb gebruikt of wéér denk... wat moet ik er mee... Dus ik ga vooruit.

Handig bedacht dat receptenlogboek in wording. Kan je nooit dingen bewaren die uiteindelijk toch niet lekker zijn.

dutchwomanabroad zei

toevallig op je blog terecht gekomen. leuk! ja, opruimen.... als het nou eens netjes zou blijven....

Een reactie plaatsen