Plankendag

Het was vandaag weer plankendag, één van de vier dagen in de week dat ik een opruimklus, van een plank een mandje of een laatje aanpak. Vandaag werd het een mand, een strijkmand wel is waar, maar toch een mand. Had ik de laatste tijd alleen maar dat wat nodig was plus één extra gestreken, nu zou ik de hele mand leeg strijken. Ik kon niet echt in beweging komen, dus laat in de middag begon ik.


Aan de mand met de kleren van Lief, gelukkig had ik alles netjes opgevouwen toen het  van de lijn af kwam, want het was allemaal redelijk glad. Het strijken ging heel voorspoedig, dus....


... haalde ik de mand waar mijn kleren in zitten er ook maar bij en maakte daar vast een begin mee. Want je raad het al, die mand staat morgen op het programma. Ik heb alles lekker naar beneden gehaald, want ik vind het boven veel te koud. Nu staat er nog een deeg voor brood te rijzen, dus ondanks mijn tegenzin, ben ik nog goed bezig.

3 reacties:

Puck zei

Goed zeg... Ik had mijn strijk dinsdag niet helemaal weg gekregen, ik kwam ietwat te veel roezeltjes tegen... dat betekend ernstig oponthoud, hahaha. Maar zo meteen een half uurtje en alles is ècht weg.

Super dat je gelijk de andere mand erbij hebt gepakt om een beginnetje te maken. Het starten is toch altijd het lastigst van dit soort projecten...

Kijk maar naar mij... ik zit nog steeds op de bank, hahaha. Maar ècht ik ga zo strijken!

Marièlle zei

Oh wow......ik zou willen dat ik mijn strijk ooit eens echt helemaal weg kreeg. Ik heb echt zo de pest aan strijken dat sommige dingen(ik durf het bijna niet te zeggen) al zo lang in die bak liggen dat ik betwijfel of de kids die kleren uberhaupt nog passen....
Misschien moet ik me toch eens op die strijk storten, nu is alleen de gedachte er aan al een energievreter....

Floriene zei

Nou ik heb ook nog een niet zo erg nette berg met kleding, waar ik eigenlijk niet weet wat ik er mee aan moet. SssttT niet verder vertellen.

Een reactie plaatsen