Pipelot

Kleine Meid (2 1/2) wil voortaan Pipelot heten. Ik vroeg haar is het dan mevrouw Pipelot of gewoon Pipelot. Mama probeerde nog of Prinses Pipelot een mogelijkheid zou zijn. Maar dat was het niet en dus werd het Mevrouw Pipelot.

Kleine Meid wil steeds weten hoe de stenen in oma's ringen heten, Dat is barnsteen hè oma? In je oorbel is ook barnsteen hè oma? En in die andere ook. Amethist vind ze een beetje moeilijk, dus vraagt ze het keer op keer.

Ze wil nog steeds bij oma komen wonen, deze keer zonder papa en mama. En vraag ik, wat doen we dan met opa? Die geven we pannenkoeken!

En zo gebeurd het! Opa geven we pannenkoeken en ook Paula vla! Als ze weer naar huis moet, wil ze eerst nog een yogales doen en binnen twee tellen staat ze in een perfecte boom. Ja ik wilde ook wel dat ik het zo kon.   Na een dikke knuffel gaat ze gewoon weer mee met mama, om daar weer te gaan wonen.

3 reacties:

Valhalla zei

Aaaah zo lief <3 Die fantasie van ze is echt mooi.

Little eco footprint zei

Zo herkenbaar dit. Onze 'kleine' meid (ze is 5,5 jaar) bedenkt ook elke keer weer een andere naam. Hoe komt ze trouwens aan de naam Pipelot ?

Floriene zei

Op die vraag ben ik niet gekomen, maar ik zal hem nu zeker stellen. Daar hoor je nog van.

Een reactie plaatsen