Pay it forward #2

Pay it forward 2012: Ik beloof om iets handgemaakt te maken voor de eerste vijf mensen die hieronder reageren ( de keuze voor wat is aan mij). Zij moeten dit op hun beurt in hun status plaatsen en iets handgemaakt maken voor de eerste vijf mensen die reageren. De regels zijn dat het met de hand gemaakt moet worden en ontvangen moet worden voor eind 2012. Het kan net zo simpel zijn als het maken van een kop koffie voor een vriend.

Zo, eerst nog maar eens de uitleg, dan de update.

Voor wie ga ik iets maken;
  1. Fayelinn
  2. Geldover
  3. Marije
Zij hebben de actie ook op hun blog geplaatst. En waarschijnlijk ga ik ook voor Mamawerkt iets maken, al ben ik er niet zeker van of zij ook meedoet of het alleen maar een leuke actie vond. Ik heb dus nog 1 of 2 plekjes over.

Ik ben nog niet met de uitwerking bezig, maar ik ben van alles aan het bedenken, ik heb misschien al één of twee ideetjes die ik vorm wil gaan geven. Met één daarvan ga ik deze week al beginnen. Ik vertel natuurlijk niet wat het is dat blijft nog even geheim, zodat het voor de ontvanger ook een verrassing is. Maar als alles verzonden is zal ik een foto plaatsen.

9 reacties:

MamaWerkt zei

Ik vind 't een hartstikke leuke actie én ik doe graag mee!

Floriene zei

Dat vind ik heel leuk, want voor jou had ik al een ideetje!

Er is dus nog één plaatsje vrij!

MamaWerkt zei

Ik ben benieuwd!

Roerend Goed zei

Spannend spannend! Ik heb ook al vijf mensen gevonden voor wie ik iets mag maken

Floriene zei

Ik zoek er nog eentje! Maar dat gaat vast wel lukken.

Aline zei

Ja hoor ik wil wel, zoek zelf nog 3 personen voor wie ik iets mag maken... was alleen op facebook aan het zoeken tot nu toe... maar zat al te denken om hem over te brengen naar mijn blog... bedankt voor de reminder... ;)

Floriene zei

Graag gedaan en leuk dat je meedoet Aline!

Ik ben compleet!

Aline zei

Ik nog steeds niet, heb er nog immer twee...

Floriene zei

Niets houd je tegen om al te beginnen en als je dan een foto van je leuke geschenkjes op je blog plaatst dan komen er vanzelf wel meer.

Een reactie plaatsen