Niet echt een plank...

.... wel veel spullen weggedaan.



Toen ik zo onder de douche stond en eens een blik wierp in de geopende badkamerkast, dacht ik dat ziet er nog best aardig uit, maar waarom laat ik die troep die ik nooit gebruik er toch instaan. Dus toen ik weer kleertjes aan had heb ik de spullen die me het meeste ergerden uit de kast getrokken. Dit kan allemaal weg.

Geheel tegen mijn gewoonte in deed ik in het weekend ook nog een klusje. Ik kocht namelijk een keukentrolley, heel handig in dat kleine keukentje van mij. Maar eerst moest ik natuurlijk een plaatsje vrij maken. Ik ruimde drie stapelbakken leeg en op. Ze staan nu onderaan de trap en de statiegeldflessen kunnen er nu in. De trolley is verrijdbaar, wat heel handig is want op zijn 'vaste' staplek kan hij niet uitgeklapt staan. Foto's van hoe het was en hoe het is zijn er niet gemaakt. Maar wel wat foto's voor mijn kooklogboek. Heel goed komt de trolley daarop niet uit, maar zo krijg je toch een heel klein beetje een idee.


3 reacties:

Ela zei

Dat hele bad-, douche-, schoonheids-spul moet bij mij ook nog. Volgens mij is er aardig wat weggegaan bij jou.
En zo'n keukentrolley lijkt me heel erg handig. Ook al moet ik de "overzichtsfoto" nog zien. ☺☺☺

Nelleke zei

He Floriene, ik heb ook iedere twee weken een dip in mijn motivatie hoor. Dat komt en gaat. Meestal doe ik dan een paar daagjes iets kleins en dan trekt het weer aan.

Sterkte! En houd moed!

Floriene zei

Ik heb de moed bij elkaar geraapt en ben nu bezig met één van de klussen waar ik behoorlijk tegenop zag. En eigenlijk is het wel leuk.

Een reactie plaatsen