Met de billen bloot

Als je de hoeveelheid logjes zie, die ik de laatste zes, zeven weken heb geproduceerd zou je niet zeggen dat ik in een blog dip zat. Het leek wel een overstroming. Toch is een dip de reden dan ik met dit blog begonnen ben. Ik denk dat ik ruim een jaar geleden het bloggen aan de wilgen heb gehangen. Ik heb wel pogingen gedaan om weer te beginnen en ze waren ook niet altijd onsuccesvol, maar eigenlijk is het toch niet gelukt. Mijn blog verwaarloosde maar. Ik kon zelfs niet eens meer bij de berichten komen. Tien januari besloot ik om dan maar betrekkelijk anoniem proberen, mijn plezier in het bloggen terug te krijgen. Ik ging het gewoon over het huishouden over besparen hebben, al snel had ik heel veel lezers en ook aardig wat volgers. Maar als ik soms een stukje mij liet zien, was daar niet veel belangstelling voor. Niet dat dat erg is. Iedereen volgt natuurlijk gewoon zijn eigen interesses. Maar ik heb wel de behoefte omdat wat mij werkelijk mij maakt te delen. Ik ruimde dus mijn oude webstek op en deelde alles opnieuw in en ik kom nu uit de anonimiteit. Ik ga gewoon weer als mezelf bloggen. Weliswaar weer onder een nick, maar heel veel mensen kennen mij onder die nick, mensen die ik alleen van internet ken, maar ook mensen die ik uit het echte leven ken.

In eerste instantie wilde ik gewoon twee blogs gaan bijhouden, maar dat is geen doen, steeds opnieuw in en uitloggen. Ik ga dus verder op mijn andere 'eigen' blog. Als jullie het leuk bij me hebben gevonden en willen blijven meelezen, dan zijn jullie van harte welkom. Ik ben jullie in ieder geval heel erg dankbaar, want het is door jullie, dat ik uit mijn blog dip ben gekomen.

De pay it forward actie gaat gewoon door, die plaats strakjes op mijn nieuwe 'oude' blog.

Ik hoop jullie nog te zien bij 'Gewoon Haagje'. en anders wens ik jullie het allerbest toe.


Liefs, Haagje 

6 reacties:

Jolanda zei

Ja natuurlijk blijf ik je volgen! Haagje of Fleurtje, het is mij om het even. Ik vond het toen al zo jammer dat je stopte, je hebt zo'n openhartige manier van schrijven. En nee, ik reageer niet overal op maar lees wel elk blogje van je. Nou, dan ga ik Haagje maar weer eens opzoeken...... tot zo!

Floriene zei

Wat een lieve reactie! Dank je wel.

Valhalla zei

Gek mens :D Had wel een paar keer dat je me aan ''Haagje'' deed denken, maar ik had nooit verwacht dat het om de zelfde persoon ging. Door je huishoudelijke posts er tussendoor, denk ik ;) Maar ja, ook een Haagje moet af en toe poetsen. Ik lees je ook met heel veel plezier dus ik ga mezelf maar eens uitnodigen bij Gewoon Haagje. En dan niet ook daar weer stoppen he? ;)

Haagje zei

Haha, nee ik ben niet van plan om te stoppen, ik heb het net zo lekker te pakken nu. Als ik in tijdnood kom, ga ik gewoon minder 'poetsen'.

Frugal-levensstijl zei

nou da's een snelle metamorfose! Leuk! Ik kom naar toe hoor Haagje. Fijn dat je uit je dippie bent gekomen.
Tot aan op de andere blog!
Dikke knuffel.

Roerend Goed zei

Hoi Floortje Fleur, ik hoop dat het goed met je gaat, is de Pay it forward actie nog levend?

Een reactie plaatsen