Keuze - WOT #7

Write On Thursday is een initiatief van Karin Ramaker, ieder donderdag geeft ze ons een woord om ons over te verwonderen, verbazen, door te laten inspireren, kortom een woord om een blog over te schrijven. Het woord van vandaag is 'keuze'.


Ik had de keuze om haar meteen over mijn gevoelens te vertellen, maar ik deed het niet.
Ik had de keuze om haar nog meer in verwarring te brengen, maar ik deed het niet.
Niet kiezen, is ook een keuze.
Of nog niet kiezen.
Langzaam ontrafelt zich het web van mijn vermoedens.
Langzaam vormt zich de waarheid, zonder dat ik zeggen hoef, 'zie je wel?'
Ik had een keuze gemaakt.
De rest volgde gewoon vanzelf.

5 reacties:

Marjolein zei

een keuze kun je ook in stilte maken... Mooi!

Miss Artemis zei

Lief dat je geen zie je wel hoefde te zeggen

linda zei

Het woord van vandaag is 'kapstok'
Ik denk dat je kapstok in keuze met veranderen?Wel een goede keuze van je om iemand zij eigen keuzes te laten maken!

Floriene zei

Ik ga het meteen veranderen. Bedankt bij het helpen met deze keuze.

jacob jan voerman zei

MOOI !!!!!

Een reactie plaatsen