In de sneeuw

Zoals de laatste tijd onze gewoonte is gingen we ook deze zondag weer een wandeling maken. De keuze was snel gemaakt, we gingen wandelen in het park dat aansluit aan het toekomstige nieuwbouwproject, waarin wij geïnteresseerd zijn. Het zag er mooi uit met al die sneeuw.






Dit zijn de plekken waar straks gebouwd gaat worden. De volkstuintjes gaan straks verdwijnen, het is iets dat al jaren bekend is, daarom hebben wij op een ander complex een tuintje genomen. Een tuin die vrijkomt als wij besluiten hier te gaan wonen. Maar ik begrijp dat het niet leuk is om een tuin waar je jaren lang je ziel en zaligheid gegeven hebt (o, ik hoor mijn moeder praten) op moet geven.





Nog wat leuke sfeerplaatjes van de bewoners van het park.


En daarna lekker bij de open haard.





2 reacties:

Trudy zei

Prachtige foto´s van een prachtige plek zeg! Ik kan me voorstellen dat je daar zou willen wonen!!

Matabiru zei

Hele mooie foto's!

Een reactie plaatsen