Het rommelt vooral!



Er is veel weggedaan vandaag, in de grijze zak en in een doosje voor de weggeefwinkel. In het eerste doosje zat naast heel veel rommel ook dit. Fotoklevertjes, die zoveel kleefkracht hadden dat ze van de rol afvielen, ook rommel dus. Een knoopsgatenschaartje en die koperkleurige dingetjes ik denk dat het klemmetjes zijn om gordijntjes op te hangen. Ik ga ze niet meer bewaren dus ze zitten in de doos voor de weggeefwinkel. Als er iemand is die het heel graag wil hebben, dinsdag breng ik de spullen weg, dus voor die tijd piepen. Het schaartje gaat denk ik gewoon terug in oma's naaidoos die boven staat. En dan heb ik ook nog een radeerwieltje en wat kleine houten klosjes garen in de weggeefdoos gedaan.


Na wat schoenendozen heb ik ook nog vijf laden gedaan! :-)


Van de kleurtjes garen waarvan ik verwacht dat ik ze toch niet meer gebruik heb ik zakjes gemaakt en die in de weggeefdoos gedaan. Ipv 4 laden garen heb ik er nu nog één.


En dat ziet er een stuk ordelijker uit dan dit! (heb ik nu geen 'na' foto's gemaakt?)


Dit is al zo oud, dat heb ik maar gewoon weggedaan. In één van de lege laadjes heb ik nu de knopen en draadjes gedaan die aan nieuwe kledingstukken gehecht zijn.
Verder heb ik ook nog heel wat papieren uitgezocht die ook in deze kast verstopt waren, het meeste kon gewoon weg.


En dit is het leuke bakje dat ik woensdag bij de kringloop kocht.

De kast is nog lang niet klaar, eigenlijk wil ik de spullen die uit de kast komen allemaal ergens anders opbergen. Zodat er in de kast alleen maar boeken kunnen staan en misschien nog wat mappen.
Ik vind het niet erg dat het opruimen van deze kast wat langer duurt, ik probeer zoveel mogelijk weg te doen, maar probeer het wel op een goede manier te doen.

3 reacties:

Puck zei

Je hebt inderdaad lekker veel opgeruimd en weggegooid.

Dit soort laatjes met allerlei spul is soms nog best wel lastig. Er zitten altijd zoveel twijfelgevalletjes in... maar je gaat helemaal lekker zo met die kast!

Marièlle zei

Hey dat is grappig, dat Ikeabakje dat je bij de Kringloop kocht heb ik ook, op het aanrecht. Alleen heb ik hem ooit roomwit geverfd. Het is een handig bakje, al is het soms ook wel een beetje een magneet voor rommeltjes. Maar goed, het is niet zo groot dus het is ook zo weer opgeruimd. En liever alle rommeltjes bij elkaar dan overal verspreid denk ik dan maar.

Floriene zei

Ik wil er ook nog iets creatiefs meedoen, en ook met dit ladekastje en nog een ander ladekastje. Maar ik moet nog bedenken wat.

Een reactie plaatsen