dwzi #1 een kinderboek





Lang geleden schreef ik dit in één van mijn kinderboeken, toen boos omdat mijn broer het blaadje eruit had gescheurd, en nu ga ik deze boeken opruimen, omdat ik van mijn teveel aan spullen af wil. Met deze foto nog één keer in het zonnetje.

'deze week zag ik' is iedere vrijdag een blik op de afgelopen week.
Klik hier om alle deelnemer van deze week te zien of om mee te doen en je linkje te plaatsen.

P.s., het is de eerste keer dat ik mee doe, dus ik heb gekozen voor een foto die ik al gemaakt had, maar niet voor dit doel. Ik heb alleen maar foto's over opruimen gemaakt. Dus helaas, geen mooi plaatje.

8 reacties:

Floor zei

Opruimen als in weggooien of opruimen als in in een doos naar zolder. Dat eerste zou ik echt niet kunnen namelijk!

Floriene zei

Nou weggooien kan ik boeken ook niet, maar ik ga ze wel wegdoen. Op mijn pagina 'Boekenlijst' wil ik ze allemaal plaatsen, ze mogen voor een zacht prijsje weg en mocht dat niet lukken dan wordt het toch de kringloop.

merula zei

o maar zo'n boek heeft wel een zeer emotionele waarde! Lastige keuze dus wel of niet weg doen.... Goed dat je er een foto van hebt gemaakt, neemt veel minder ruimte in!
p.s. leuk dat je mee doet!

Anna zei

Ja welkom! En wat leuk dat je zo'n boodschap uit het verleden vond van jezelf. Ik vind boeken wegdoen echt afschuwelijk, trouwens, ik heb er veel te veel

Floriene zei

Het boek van mijn broer waar ik het blaadje uit scheurde heb ik trouwens ook in mijn bezit. En ook nog een boekje dat de juf van de tweede klas geschreven heeft. Dat boekje bewaar ik dan weer wel.

En bedankt voor het welkom!

jellinacreations zei

Er kwam een grote glimlach van herkenning op mijn gezicht.
Ook ik schreef vroeger dit soort dingen allemaal op, in boeken, in mijn dagboek of zomaar in een notitie boekje.
Aan de ene kant zo onzinnig maar op het moment zo vreselijk belangrijk...
Fijn weekend!

Roerend Goed zei

wat schattig, zo´n tekst :)

KnutselMar zei

zo schattig! Enne, zijn dat van die W.G. vd Hulst boekjes? De mijne van de zondagsschool van vroeger zijn bijna allemaal weg (alleen Voetstapjes in de sneeuw -mijn favoriet!- heb ik nog kunnen redden toen mijn moeder in een opruimerige bui alles naar de rommelmarkt deed). Gelukkig kan ik met mijn dochters weer overnieuw gaan sparen nu ;)
Maarre, als je nog wat boekjes hebt, houd ik me aanbevolen!

Een reactie plaatsen