Die ene keukenlade

Ik ben nog steeds met de boeken bezig, maar heb toch even iets tussendoor gedaan, terwijl ik pannenkoeken aan het bakken was voor Kleine Meid, Jongste en Lief. De enige keukenlade die heb en  omdat het er dus maar één is, is het er altijd een rommeltje. Dat interieur dat ik er in had is ook helemaal niet praktisch. Geprikkeld door de vele blogs met ladeverdelers, ben ook ik naar de B l o k k e r  getogen. Met een paar R o c k s vijfjes in mijn tas. Die had ik gevonden toen ik de kast opruimde waar nu de boeken staan in de voor(eet)kamer.

Het is niet goed te zien hoe vol de lade was want het meeste stond in de vaatwasser of was in gebruik. Het metalen bestek was raar verkleurd, dus dat zit allemaal in de weggeefdoos. En ik heb genoeg van het zwarte bestek.


Nadat alle rommeltjes en overbodige spullen verwijdert waren bleef dit over. Toch geen gekke score voor een dag die ik normaal gesproken niet aan het huishouden besteed maar aan de grote en kleine meiden. Deze keer waren ze een dagje hier.


2 reacties:

Valhalla zei

JeeJJJJ voor de orde & netheid :D

Puck zei

Dat is weer netjes... en dat tijdens het bakken van pannenkoeken en daarna met z'n allen smikkelen geblazen!!

Een reactie plaatsen