Plankje extra

Ik verveelde me! Komt weinig voor! En het kriebelde om nog een plankje te doen. Komt nog minder voor! Ik heb eerst een tijdje geprobeerd of het niet vanzelf over ging. Maar nee ik moest er echt aan geloven. Na die laatste plank waar ook al het één en ander vanaf was gehaald was het een kleine moeite om de bodem ook te doen. Helaas vergat ik daar een voor foto van te maken. Maar alles wat op de bodem stond, staat nu een plank hoger. En beneden heb ik nu een kratje bier gezet dat gewoon op de vloer stond, en een fruitschaal die momenteel buiten gebruik is, omdat Middelste een leuk fruitmandje voor mij had gemaakt en ik dat mandje nog steeds voor het fruit gebruik. Zo blij dat ik het even gedaan heb, het was echt een fluitje van een cent. Het zilver dat onbestemd op de plank stond en een erfenis van ons beide moeders is, is naar boven gebracht in afwachting van verdere plannen. En de paar creabea dingetjes zijn veilig weggestopt in een laatje dat ook nog onder handen genomen moet worden.

Morgen heb ik een dagje vrijaf want dan wordt er een bezoekje gebracht aan de grote en kleine meiden.

2 reacties:

Cisca zei

En wat een heerlijk voldaan gevoel geeft het als je wat extra's aanpakt.

Floriene zei

Zeker weten.

Een reactie plaatsen