Opruimen

Ken je dat ook, dat ondanks dat je het niet wilt je huis dicht slipt met allerlei spullen? Sommige dingen heb je al heel lang en waarom je het bewaard weet je eigenlijk niet. Aan andere dingen zitten weer sentimenten, want je hebt het van een dierbare gekregen en ook al vind je het niet erg mooi of handig toch hou je het. Ik heb besloten om eens kritisch naar mijn spullen te kijken en weg te doen wat ik niet meer wil, nooit gebruik en niet nodig heb. Vorig jaar deed ik al zo'n actie en toen hebben meer dan 800 items mijn huis verlaten. Maar als je denkt dat mijn huis nu lekker leeg en opgeruimd is, dan vergis je je toch echt. Dus het wordt weer tijd voor grote schoonmaak en dat wordt niet alleen poetsen! Alles wat we hebben wordt beoordeelt, houden we dit of toch maar niet?

0 reacties:

Een reactie plaatsen