O jee, ik weet het even niet meer

Vol goede moed ging ik aan de slag. Nou ja na me eerst wat moed te hebben ingedronken. Oké het was dan toch wel gewoon thee, en daarna toch ook nog maar een kopje koffie. Toen moest ik natuurlijk eerst lunchen, kon het ondertussen mooi even warm worden in de kamer, want oei wat was het daar koud.

De bovenste plank moest ik weer anders in gaan richten, want die hing behoorlijk door en de boeken waren ook omgevallen. Nu had ik aan de zijkanten twee fotoboxen neer gezet, want dan stonden de boeken tenminste in het zicht. Vanwege het gewicht heb ik de de fotoboxen en Dante maar in het midden gelegd en de zware boeken nu op hun kant aan de zijkanten.


De kookboeken aan de rechterkant zijn na de foto alweer verplaatst, want ik wil de kookboeken toch graag bij elkaar houden en ik heb er nog meer dan dit stapeltje. Dus op de bovenste plank is nu nog plek om iets anders te zetten.


Het grootste deel van de spirituele boeken staat nu op de tweede plank, maar o hemel ik heb er nog meer, waar ga ik die toch laten. Op de derde plank staan de kookboeken die ik op dit moment beneden heb, maar ik heb geloof ik nog niet vertelt dat er achter de schotten nog een veelvoud aan kookboeken (en andere boeken) staat. De planken waar ik zo tegen op zie en die ik nog niet in beeld hebben gebracht, komen donderdag aan de beurt. Gelukkig is de kamer waar dit allemaal plaats vind geen dagelijkse gebruiksruimte. Dus ik kan alles lekker laten liggen en ga morgen gewoon weer leuke dingen doen. Want o jee, ik weet het even niet meer. Ik denk dat ik de kast in eerste instantie maar gewoon leeg trek en inricht en dat ik daarna maar ga kijken wat ik met al die spullen moet.


Ik vond ook nog een een cadeaucard van de A N W B ter waarde van 7.50 euro. Ik zal binnenkort eens kijken of ze daar iets van mijn gading hebben. Al zou ik zo 123 niet weten wat.

Had ik al vertelt dat ik nog meer stapeltjes met boeken tegen kwam, die ook in de kast moeten? Nee, bij deze dan.





3 reacties:

CasaDiMama zei

en wil je ze ook allemaal houden?
Want anders kan je er nog een leuk centje aan verdienen via marktplaats en Bol.
Voor het geld van een paar oude die je misschien niet of nauwelijks meer leest kan je jezelf dan verwennen met 1 mooie gloednieuwe.
Ook wel leuk...

Floriene zei

Ja deze wil ik allemaal houden. Maar achter de schotten liggen nog tussen de 1000 en 2000 boeken, die wel uitgezocht moeten worden, en waarvan er naar alle waarschijnlijkheid wel een heel aantal weg kan.

Fayelinn zei

Lekker netjes zeg! Goed gedaan!

Een reactie plaatsen