Horror

De volgende beelden zijn niet geschikt voor mensen met groene vingers en een geordende geest.


Na een jaar verwaarlozing ziet de tuin er zo uit.


Het terras en het paadje overwoekerd door onkruid en mos.


Mijn labyrint is nauwelijks nog te ontdekken.


Een beetje mos tussen de steentjes vind ik wel charmant, maar dit is teveel van het goede.


Hier mag wel wat opgeruimd worden.


Die rare 'Mondriaan'schermen mogen van mij plaats maken voor een leuk hekje.


En ook aan het huisje moet het één en ander gebeuren.


Kortom een nieuwe uitdaging staat ons te wachten.

4 reacties:

Trudy zei

Oh, ik schrik er niet van hoor.... Mijn huis is bijna opgeruimd dankzij eenkastjeperdag en ik had zo besloten in de tuin verder te gaan. Een hoekje/struikje/gazonnetje of wat dan ook per dag. Lijkt me heerlijk weer naar buiten te gaan!!

Kniepertie zei

Ach, 't is groen, da's zowiezo mooier dan een geheul betegelde tuin

Jolanda zei

Haha, nou, mijn groene vingers en geordende geest kunnen/kan dit wel aan hoor! Wel leuk om er aan te beginnen! Maar ik denk dat je nog even mag wachten, we krijgen eerst nog vorst!

quilting Jeannet zei

Wauw.....ik schrik me naar Floriene....dat wordt werk aan de winkel, wat zul je genieten als het straks weer strak en opgeruimd is! Net zoals ik geniet van mijn zeiltje!

groetjes, jeannet

Een reactie plaatsen