Grandioos de mist in

Besparen zei ik toch? Bij de eerste poging ging ik al grandioos de mist in. Want die hoofdkussens die ik maanden terug wilde kopen en toen niet voorradig waren, die waren er nu wel en ook nog eens afgeprijsd (8,90 euro). Maar door de afwijkende maat moest er natuurlijk ook nog een nieuw dekbedset bij met kussenslopen die wel passen. Oké het was geen geld voor dit prachtige satijnen setje (18 euro), maar het is wel weer geld uitgeven. En omdat we toch bezig waren hebben we ook nog even een leuk (ballie) vest voor Lief gekocht en voor mij een bloesje dat echt helemaal mij is (kant op de rug) Beiden waren ze 13 euro dus hele schappelijke prijzen. En ik moet natuurlijk ook niet de sexy pyjama vergeten die ik kocht, want er wordt dit weekend gelogeerd en dan moet ik een pyjama aan. Ik ben wel blij dat deze winkel niet bij mij in de buurt zit, want ik vind er altijd wel iets wat leuk en niet duur is. Niet geslaagd in mijn missie dus, maar toch wel erg blij met mijn nieuwe aanwinsten.

0 reacties:

Een reactie plaatsen