En dat is plank drie

Zo mijn dagelijkse goede daad weer gedaan. Plank drie van de voorraad kast was aan de beurt. Zes soorten koffie stonden er gisteren nog, nu vijf. Eentje is op, eentje die wel aangevuld gaat worden, want hij is zo lekker. Tussen andere ga ik denk ik een keuze maken. Latte macchiato of cappuccino, espresso of café lungo en misschien toch ook wel tussen de mocha en de chocochino. Maar ik wil nog graag een keer de latte macchiato karamel proberen, tenzij ik natuurlijk nog eens ergens karamelsiroop ontdek voor in de koffie.

En dan zaten er in een plastic tasje allemaal losse 'thee'kruiden. Dat kon natuurlijk ook beter! Ik kwam een wijnkistje tegen dat ik apart had gezet voor een creatief project, namelijk houtbranden. Maar het één sluit het ander niet uit en ik kan er nog steeds mijn nieuw brandstempels op uitproberen.

De plank was zo leeg dat ik maar wat spullen van een andere plank gehaald heb. Het was weer een klusje van niets, maar ik ben wel blij dat ik het gedaan heb.

0 reacties:

Een reactie plaatsen