Een iets betere verhouding.

Mijn verhouding is iets verbeterd. De vonken spatten er nog steeds niet vanaf. Maar ik probeer iets meer begrip te krijgen. Ik heb het dus weer over geld. Ik belde maar eens met de belastingtelefoon, want hoe kwam het nu dat ik een brief van de belastingen ontving waarin een bedrag genoemd werd waar ik recht op zou hebben, maar nooit geen ene duit ontving. De vriendelijke meneer aan de andere kant vertelde me, dat je dat dan wel moet aanvragen en dat ik ook nog een aanvraag kan doen voor 2010 en 2011. Er worden nu dus drie formulieren naar mij toegestuurd. En zoals het het nu uitziet kan ik mijn spaarrekening dus weer eerder aanzuiveren dan gedacht. Al gaat het volgens de vriendelijke meneer toch nog wel enkele maanden duren.

Dan de boodschappen, ik ging naar L i d l en a h en was 54.39 kwijt. Daarvan deed ik vier pakjes vlees in de diepvries die we deze week waarschijnlijk niet gaan gebruiken. Van de pakjes vlees die al in de vriezer liggen worden er deze week waarschijnlijk twee gebruikt. Ik verwacht dat ik deze week enkel nog wat brood en groente moet bij halen. Vandaag wordt er wel buiten de deur geluncht, maar ik heb mezelf nu al belooft dat ik het redelijk zal houden. Straks ga ik op de trein naar Rotterdam om met Jongste en Kleine Meid naar het Boekenfestijn te gaan. Ik zal eens kijken of ik me te midden van zoveel boeken ook zo goed kan gedragen.

-wordt vervolgd- 

0 reacties:

Een reactie plaatsen