Dochters

Woensdag ging ik oppassen op Kleine Meid. Lekker vroeg want dan kon ik ook nog wat tijd met Jongste doorbrengen voor ze naar haar werk ging. Kleine Meid had gevonden dat ik de vorige keer te kort was gebleven en had creatief naar een oplossing gezocht, en gevonden. 'Oma ik ga met jou mee, ik ga bij jou wonen'. Om de relatie met papa en mama niet te verslechteren mochten die overigens wel mee, van haar.

Helaas moest ik haar teleurstellen, oma had nog meer afspraken die dag, waardoor het niet door kon gaan. En volgende week ook al niet, maar daarna dan kan ze zeker een nachtje bij oma komen wonen. Zoals vroeger toen ze nog een kleine baby was. Middelste kwam me gezelschap houden bij het oppassen. We gingen nog even gezellig naar buiten en ook nog even langs bij Oudste op de bso. Die besloot om 's avonds met mij mee te gaan omdat ze de volgende dag vrij was.  Eén nachtje werden er twee, omdat een afspraak niet door ging en ze vandaag toch niet vroeg hoefde te beginnen op haar werk. 

Dus al twee dagen heb ik geen plank of lade aangeraakt. Vandaag ook maar een makkelijke uitzoeken zegt mijn gevoel. We zullen dus zien waar ik aan het einde van de dag mee eindig.

Kijk ook nog even hier, ik zoek nog twee mensen die mee willen doen.

0 reacties:

Een reactie plaatsen