Boos


De situatie van de bovenste drie planken in de kast.



Ze waren  uit alle hoeken en gaten gekomen...


... uit het opzij geschoven hoekje wat nog op een nieuw raam staat te wachten...


...achter de kasten..


...en voor de schotten vandaan...


...uit de slaapkamer.




Bij elkaar leverde het deze stapels op.



En toen bedacht ik dus dat ik nog een telefoontje moest plegen. Eén telefoontje werden er meer, omdat dat eerste telefoontje nogal wat ergernis had opgeroepen. Boos had ik geroepen laten we dit gesprek maar beëindigen, ik bel nog weleens terug als er iemand is die wel verstand van zaken heeft.
Boos belde ik de 'opzeg'lijn op! En daar zat iemand die het wel allemaal begreep.
Hadden ze die niet gewoon op de bestellijn kunnen zetten.
Alles werd naar tevredenheid opgelost.
En ik ging weer verder.

Maar toen ik zover was, kwam Lief thuis en gingen we koffie drinken.
Morgen weer een dag.


0 reacties:

Een reactie plaatsen