De IJsmaan

Het is donkere maan, tijd om even terug te kijken op de vorige cyclus en op de dingen die ik me voornam.


* Een receptenboek maken, met recepten die uitgeprobeerd zijn en goed bevallen zijn. Simpele gerechten met eenvoudige en niet teveel verschillende ingrediënten
Ik heb al twee recepten die zo mijn receptenboek in kunnen, wegens goed gelukt. Appel/kaneel muffins en ovenrisotto met spek & prei.


* Een moodboard maken, waarop ik mijn plannen voor de komende tijd vorm geef.
Totaal vergeten.


* Alle overbodige spullen in huis wegdoen.
Ik ben goed van start gegaan met het project een kastje per dag, ik heb er mijn eigen versie van gemaakt 'een plank per dag!' En daarmee heb ik al aardig wat spullen weggedaan.


* Een plan om te besparen maken.
Ik probeer wel te besparen, maar heb nog geen echt 'plan gemaakt.' Wel heb ik bedacht hoeveel ik wil gaan besparen


* Een boodschappenlijst maken van alle voorkomende boodschappen die we in huis willen hebben.
Missie volbracht.


* Alles contant betalen.
Mee van start gegaan. 


Het nieuw lijstje
* Doorgaan met het receptenboek
* Doorgaan met een plank per dag
* Doorgaan met overbodige spullen wegdoen
* Doorgaan met contant betalen
* Besparingsplan verder uitwerken
* Meedoen met WOT
* Wat meer creatief zijn (misschien een moodboard maken?)
* Vaker naar de tuin gaan
* Meer bewegen


Ik ben niet ontevreden zoals het afgelopen cyclus is gegaan. Ik ben al weer een heel stuk actiever geworden dan vlak na mijn ziekenhuisopname en voel me ook weer redelijk gezond. Ik zal wel altijd medicatie moeten blijven gebruiken, maar nu ik daaraan enigszins gewend ben, ben ik ook minder vermoeid. Ik blijf mezelf even kleine haalbare doelen stellen.

3 reacties:

Kniepertie zei

't Gaat je zeker lukken!
Suc6

Fayelinn zei

Uiteindelijk heb je heel wat gedaan hé. Goed zo! Veel succes met het verdergaan met je doelen.

Floriene zei

Ik houd het haalbaar.

Een reactie plaatsen