Besparen

Had ik al gezegd dat ik ook wil gaan besparen? Ik dacht het niet, maar het is wel zo. Ik heb net een paar van die besparingsblogs doorgenomen, en ik vrees nu al dat ik grandioos zal falen. Ik weet zeker dat ik niet kan leven van een erwt, een halve rookworst en een potje appelmoes. Zulke dingen gaan mij niet lukken. Toch heb ik de behoefte om minder geld uit te geven, maar ik weet nog even niet hoe. Ik weet zeker dat er ergens iets bespaart kan worden, want 550 euro aan boodschappen uitgeven per maand voor twee persoon is geen kinderachtig bedrag. Ik weet op dit moment niet eens hoe we er voorstaan, want de feestdagen vielen ook in deze bestedingsmaand. Ik heb geen idee van mijn huidige saldo op de bank of van wat er in mijn portomonnee zit. Het kan dus alleen maar beter worden. Toch heb ik nog een kleine hoop de maand niet al te slecht af te sluiten. Laten we hopen dat die hoop waarheid wordt.

0 reacties:

Een reactie plaatsen