Afvallen

Nog niet vermeld, maar sinds kort probeer ik ook iets af te vallen. Mijn schildklier is een tijdje ontregelt geweest waardoor ik best wel wat ben aangekomen. Maar na het laatste onderzoek blijkt alles weer vanzelf genormaliseerd te zijn. Nou ja behalve mijn extra gewicht dan, dat zit er nog steeds aan. Op dieet gaan helpt niet hoor je zo vaak. Dus ik heb maar wat anders verzonnen, ik noteer alles wat ik op een dag eet in een excelbestandje. Ik wil aan het einde van de week natuurlijk niet lezen dat het mijn eigen schuld is dat ik niets ben afgevallen en ik wil ook nog eens gezond eten. Dat lukt op deze manier wonder wel. Ik krijg alles wat ik nodig heb binnen en ik durf niet teveel te nemen. Want ik kan nog weleens streng zijn voor mezelf en ik heb geen zin in een uitbrander. Vorige week begon ik met 71.1 kg en gelukkig ben ik nu weer onder de magische grens van de 70 kilo, 69 om precies te zijn. Blijkbaar werkt die schildklier echt weer normaal, want ik had echt niet gedacht dat het zo goed zo gaan. Ik laat er niets voor staan, maar ik bewaak wel de grote van de porties. Vanavond staan er dus pannenkoeken op het menu.

0 reacties:

Een reactie plaatsen